Šķiet, ka pārlūkošanai izmantojat pārlūkprogrammu Internet Explorer 6. Tā ir novecojusi.
Lai pārlūkošana būtu drošāka un ticamāka, ir ieteicams atjaunināt pārlūkprogrammu uz vienu no šādām pārlūkprogrammām:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Kā salabot jūsu izstrādājumu

Man ir tehnisks jautājums par Olympus binokli.

Aizsūtiet e-pasta vēstuli Olympus Tehniskajam atbalsta centram vai piezvaniet mūsu ekspertiem. Mēs būsim priecīgi jums palīdzēt.

Klikšķiniet šeit , lai uzzinātu vairāk.

Mans Olympus binoklis nedarbojas kā pienākas, kā lai es rīkojos?

Vispirms jums jāmeklē atbilde izstrādājuma lietošanas rokasgrāmatā. Ja ir šaubas, lūdzu, dodieties uz veikalu, lai tur veiktu izstrādājuma pārbaudi, nepieciešamības gadījumā tas tiks nosūtīts mums

Kā lai es nodrošinu sava binokļa servisa apkopi?

Saglabājiet drošā vietā izstrādājuma garantijas sertifikātu un pirkumu apstiprinošu dokumentu. Bez šiem dokumentiem nevar īstenot Garantijas apkopi.

Ja jums nav iespēja atdot atpakaļ izstrādājumu izplatītājam, lūdzu, sazinieties ar vietējo Olympus klientu atbalstu vai Olympus Eiropas klientu servisa departamentu:

Klientu atbalsta telefons: 00371 67450149

camera.repair.lv@olympus.eu

Manam Olympus binoklim ir beidzies garantijas periods. Vai es joprojām drīkstu nosūtīt savu izstrādājumu uz servisu?

Protams, jūs to varat. Lūdzu, sekojiet augstāk minētajiem norādījumiem. Mēs jums nosūtīsim remonta cenas aprēķinu pa pastu, elektroniski vai pa faksu. Lūdzu atbilstoši apstipriniet pasūtījumu.

Uz ko attiecas Olympus binokļu 25 gadu Eiropas garantija?

Lūdzu, iepazīsties ar mūsu garantijas nosacījumiem. Šī garantija neattiecas uz izstrādājuma nepareizu lietošanu, negadījumu, nolaidību un nolietojumu Jūsu likumīgās tiesības netiek ietekmētas.