Šķiet, ka pārlūkošanai izmantojat pārlūkprogrammu Internet Explorer 6. Tā ir novecojusi.
Lai pārlūkošana būtu drošāka un ticamāka, ir ieteicams atjaunināt pārlūkprogrammu uz vienu no šādām pārlūkprogrammām:

Firefox / Safari / Opera / Chrome / Internet Explorer 8+

Kā salabot jūsu izstrādājumu

Papildus servisa informācijai, jūs varat šeit piereģistrēt savu izstrādājumu uz remontu un tad sekot līdzi remonta statusam.

Remonta pakalpojumi


Profesionālas diktācijas sistēmas

Par visiem ar Olympus profesionālo diktāciju saistītajiem jautājumiem, lūdzu sazinieties ar savu vietējo Olympus profesionālo audio sistēmu partneri.

Atrodiet sev tuvāko Olympus partneri šeit.

Klientu apkalpošana

ar servisu saistītiem jautājumiem

E-pasta adrese: audio.repair.lv@olympus.eu

Telefons: 00371 67450149

(Pieejams Pirm. – Cet. no 9 līdz 18 , Piekt. no 9 līdz 15.30 (CET)


Audio ierakstīšana

Minētā klientu apkalpošanas informācija attiecas uz visiem pārējiem audio izstrādājumiem.

Izvēlieties tēmu:

Man ir tehnisks jautājums par Olympus audio izstrādājumu

Aizsūtiet e-pasta vēstuli Olympus Tehniskajam atbalsta centram vai piezvaniet mūsu ekspertiem. Mēs būsim priecīgi jums palīdzēt.

Lai uzzinātu vairāk klikšķiniet šeit .

Mans Olympus izstrādājums nedarbojas kā pienākas, kā lai es rīkojos?

Vispirms jums jāmeklē atbilde izstrādājuma lietošanas rokasgrāmatā. . a ir šaubas, lūdzu, dodieties uz veikalu lai tur veiktu izstrādājuma pārbaudi, nepieciešamības gadījumā tas tiks nosūtīts mums.

Kā lai es nodrošinu sava izstrādājuma servisa apkopi?

Saglabājiet drošā vietā izstrādājuma garantijas sertifikātu un pirkumu apstiprinošu dokumentu. Bez šiem dokumentiem nevar īstenot Garantijas apkopi.

Lūdzu, apmeklējiet mūsu
Remonta pakalpojumu portālu
lai uzzinātu par tālāko rīcību.

Uz ko attiecas 24 mēnešu garantija?

Lūdzu, iepazīsties ar mūsu garantijas nosacījumiem . Šī garantija neattiecas uz izstrādājuma nepareizu lietošanu, negadījumu, nolaidību un nolietojumu Jūsu likumīgās tiesības netiek ietekmētas.

Manam Olympus izstrādājumam ir beidzies 24 mēnešu garantijas periods. Vai es joprojām drīkstu nosūtīt savu izstrādājumu uz servisu?

Protams, jūs to varat. Lūdzu, sekojiet augstāk minētajiem norādījumiem. Mēs jums nosūtīsim remonta cenas aprēķinu pa pastu, elektroniski vai pa faksu. Lūdzu atbilstoši apstipriniet pasūtījumu.